Polityka zwrotów i refundacji

Masz prawo do anulowania zamówienia w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny.

Termin anulowania zamówienia to 30 dni od dnia, w którym otrzymałeś towar, lub od dnia, w którym osoba trzecia, wskazana przez Ciebie, która nie jest przewoźnikiem, wejdzie w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do anulowania, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez wyraźne oświadczenie.

Możesz poinformować nas o swojej decyzji drogą e-mailową na adres: biuro@wanstef.pl

Dokonamy zwrotu środków nie później niż 30 dni od dnia, w którym otrzymamy zwrócone towary. Użyjemy tego samego środka płatności, którego użyłeś do zamówienia, i nie poniesiesz żadnych opłat związanych z takim zwrotem.

Warunki zwrotów:

Aby towary kwalifikowały się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towary zostały zakupione w ciągu ostatnich 30 dni

  • Towary są w oryginalnym opakowaniu

Następujące towary nie mogą zostać zwrócone:

  • Dostawa towarów wykonanych na Twoje zamówienie lub wyraźnie spersonalizowanych.

  • Dostawa towarów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu, na przykład towarów, które szybko się psują lub mają przekroczony termin ważności.

  • Dostawa towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę i zostały rozpakowane po dostawie.

  • Dostawa towarów, które po dostawie, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie zmieszane z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotów towarów, które nie spełniają powyższych warunków zwrotu, według naszego wyłącznego uznania.

Zwrot towarów

Jesteś odpowiedzialny za koszt i ryzyko związane ze zwrotem towarów do nas. Towary należy wysłać na następujący adres:

ul. Żołnierza Polskiego 7/8, 41-902 Bytom

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione podczas przesyłki zwrotnej. Dlatego zalecamy korzystanie z ubezpieczonej i możliwej do śledzenia usługi pocztowej. Nie jesteśmy w stanie dokonać zwrotu bez faktycznego otrzymania towarów lub dowodu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Prezenty:

Jeśli towary zostały oznaczone jako prezent podczas zakupu i wysłane bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon podarunkowy na wartość Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu, bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.

Jeśli towary nie były oznaczone jako prezent podczas zakupu lub osoba darująca prezent złożyła zamówienie na swoje nazwisko, aby później Ci go przekazać, zwrot środków zostanie przekazany osobie darującej prezent.

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów i refundacji, skontaktuj się z nami drogą e-mailową na adres: biuro@wanstef.pl